Onze hut

7 september 2015 - Cuyabeno National Park, Ecuador

Deze foto werd gemaakt op 7 september 2015 in Cuyabeno National Park, Ecuador met een Sony DSC-HX5V.

1. Marion:
    29 september 2015
    Wat super gaaf weer voor jullie en een beetje jammer dat sommige dingen tegen vielen. Maar even goed een bijzonder groot avontuur. Jullie doen ook best wel enge dingen (schommelen boven de afgrond etc) brrrr moet er niet aan denken. Blij dat het bij jullie allemaal goed gaat en jullie zo heerlijk genieten. Wacht weer op jullie verdere mooie verhalen. Dikke knuffel van ons en blijf voorzichtig
  2. Joriene en erik:
    1 oktober 2015
    WAUW wat een gave foto's! echt onwijs mooi gebied daar en jullie doen ook echt alles wat er op jullie pad komt volgens mij! gelukkig zijn jullie nergens bang voor! Blijf genieten samen en hou ons maar veel en vaak op de hoogte! we missen jullie ontzettend! dus zoooo veel dinerdates als jullie er weer zijn :-) ps. met oerhollandse kost ;-) veel liefs erik en joriene