Een nieuw avontuur gaat beginnen!

6 juli 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Beste allemaal,

Aanstaande vrijdag 10 juli is het dan zo ver! In de ochtend vliegen we van Curaçao naar Barranquilla in Colombia waar onze grote reis in Zuid-Amerika gaat beginnen! We zijn van plan om van het noorden van Colombia naar het zuiden van Argentinië te reizen. Als het 'even mee zit' gaan we daarna nog door naar Azië!

Via deze site zullen we jullie op de hoogte houden van alle mooie, leuke, spannende en gekke dingen die we gaan meemaken! Je kunt je aanmelden door je email adres in te vullen op onze site, dan krijg je bij elke nieuwe post een email. Wel zo makkelijk!

De backpacks staan klaar, de reiskriebels zijn aanwezig dus we zijn er klaar voor! Nu nog even genieten van onze laatste dagen op Curaçao waar we nu ruim een jaar gewerkt en gewoond hebben. Ons Curaçao avontuur sluiten we af deze week, een nieuw avontuur gaat beginnen!

We hopen dat jullie een beetje een indruk krijgen van onze reis door het lezen van onze verhalen.

Liefs,

Simone en Maikel

1. Sandra:
    6 juli 2015
    Ik kan niet wachten op jullie verhalen!!!!
    Heel veel plezier dushi"s.
    Wij gaan jullie missen...
    In juni 2016 steken we de bbq aan hoor!!!

XXX Bas en Sandra

XXX d
  2. Irene:
    6 juli 2015
    Leuk leuk! Kijk er naar uit!
  3. Jennifer:
    6 juli 2015
    Maar eerst nog heeeeel even genieten. En ik mag jullie naar Hato brengen ;-)
    Ben zo benieuwd naar al jullie avonturen. Ga het zeker volgen.
    Big hug
  4. Priscilla:
    6 juli 2015
    Heel veel plezier lieve mensen,
    We kijken uit naar jullie verhalen.

Dikke x van.ons 4tjes
  5. Ton Corbee:
    Hallo luitjes .
    Heel veel plezier met jullie reis, en doe voorzichtig.
    Have fun
    Groetjes Ton e Hannie.
  6. Joriene en erik:
    7 juli 2015
    het is eindelijk echt zover! deel twee van jullie mega avontuur! Geniet van de reis, van de mensen die jullie ontmoeten en de mooie dingen die jullie gaan zien en geniet van elkaar! Wel voorzichtig doen en goed op elkaar letten en gezond blijven hoor! en zeer regelmatig updates schrijven en foto's en filmpjes plaatsen want het thuisfront wil meegenieten! Super trots op jullie! heel veel liefs erik en joriene
  7. Thijs:
    7 juli 2015
    Gaaf! Heel veel plezier en doe vooral veel (te) gekke dingen!

Jullie zijn altijd welkom in Shenzhen! Big hug van jullie reisbuddy, Thijs
  8. Elise:
    7 juli 2015
    Veel plezier alvast en chillse nog even!!
  9. Ineke:
    7 juli 2015
    Heel veel plezier, een geweldig avontuur, maar ook wel spannend! Ik hoop dat jullie heel veel mooie momenten gaan beleven en dat alles natuurlijk wel in goede gezondheid. Have fun ....
  10. Hanny:
    Lieve schatten,
    Wij kunnen jullie alleen maar een hele spannende, mooie reis wensen.
    Geniet er enorm van en doe voorzichtig
    Hele dikke knuffelkus
  11. Daniëlle:
    7 juli 2015
    Hi lieverds! Fijn weer zo'n blog! ben al helemaal benieuwd wat voor avonturenverhalen er dit keer op komen, wat voor vreselijke enge en gevaarlijke beesten die jullie gaan tegenkomen. Ik hoop voor Simoon dat ze niet weer op haar gaan zitten ;) Ga er heerlijk van genieten samen! dikke kussen en knuffels van ons!
  12. Meente:
    Heel veel plezier!
  13. Charlotte:
    8 juli 2015
    Geniet van jullie avontuur lieverds! Heel veel plezier! We zijn erg benieuwd naar al jullie verhalen!! Dikke kus van ons 3en!
  14. Charlotte:
  15. Naomi&Cuno:
    Jeejjj leuk!! X
  16. Bert & Wilma:
    9 juli 2015
    Hallo lieve buurtjes,
    We wensen jullie heel veel goeds op jullie nieuwe avontuur. Zullen jullie zeker gaan missen. Maar een deel van jullie blijft tastbaar bij ons aanwezig. Gaan reikhalzend naar jullie belevenisen uitkijken. En zien elkaar hopelijk volgend jaar weer. Maar voor die tijd houden we zeker contact.
  17. Shary:
    10 juli 2015
    Prettige avontuur. xoxo
  18. Angéli:
    13 juli 2015
    Bon viaje luitjes, maak er iets onvergetelijks van.
  19. Mieke:
    15 juli 2015
    Simone en Maikel. Heel veel plezier en lekker genieten van wat jullie tegenkomen op zo'n groot en spannend avontuur.
    Kijk uit naar jullie verhalen. Liefs Harry en Mieke
  20. Ester Tates:
    19 juli 2015
    Geniet van al jullie avonturen. Ga jullie belevenissen zeker volgen. X
  21. Peggy, Frans en Stijn:
    21 juli 2015
    Hoi, ik ben heel benieuwd nr jullie volgende uitdaging. Have Fun.
    Groetjes
  22. Inge:
    28 juli 2015
    Heel veel plezier en lekker genieten je nicht
  23. Inge:
    28 juli 2015
    Heel veel plezier en lekker genieten Xxx je nicht
  24. Remco vd ploeg:
    28 juli 2015
    Leuk van jullie te horen ! Lijkt me een schitterende reis. Geniet er van. Hartelijke groet, Remco